8 d’ag. 2010

7 d'agost - London

Més fotos de Londres a l'apartat de fotos alumnes

A cap hora, ja estàvem tots drets. Ens vam aixecar a les 6 i a les 7:30 ja estàvem tots al jardí del college a punt per anar a l'estació del tren i marxar d'excursió cap a Londres amb en Liam, el nostre monitor. El temps no ens va voler acompanyar. Plovia.

Cap a les 9 vam arribar a Londres i tot caminant vam arribar a Buckingham Palace. No ens podíem creure la quantitat de turistes que ja s'esperaven. Era com un niu d'abelles. Vam tirar fotos a l'imperatiu canvi de guàrdia i a la desfilada i vam continuar la caminada cap a St James' Park. Ja teníem molta gana (cada dia més aviat!) i vam decidir menjar-nos el packed lunch envoltats de la gran quantitat d'esquirols que hi ha en el parc. Fascinant, sobretot pels que mai abans no havien vist un esquirol tan a prop! Amb la panxa més plena, vam passar per davant de la London Eye (la famosa nòria londinenca), vam continuar fins a Trafalgar Square, vam descansar els peus un moment i vam arribar fins a Piccadilly Circus. Teníem davant la popular imatge de Londres amb les grans pantalles que contrasten amb el típic estil arquitectònic de les edificacions angleses. Un gran moment.

En Liam ens va dur fins al punt de trobada a Regent Street on ens havíem de trobar passades 3 hores. Terníem temps lliure i el vam voler aprofitar visitant les botigues més famoses de la ciutat. Tothom va poder decidir què fer i jo vaig quedar-me amb tots els alumnes de la residència, a més de la Cecília i l'Albert. Primer vam anar a Hamleys, que és una impressionant botiga de joguines situada just al bell mig de Regent Street. Impressionant més que res pel fet que et deixen probar totes les joguines que tenen. És com un paradís pels nens i pels no tan nens. Van xalar com bojos tocant i remenant tot el que van poder. Com que encara ens quedava l'estòmac una mica buit, vam decidir anar a dinar per segona vegada, però aquesta vegada de restaurant. Vam anar a un restaurant d'estil americà i vam menjar pasta o pizza. Després vam anar cap a Oxford Street, un altre dels carrers amb més botigues de Londres, i els alumnes van poder disfrutar del munt de botigues diferents que hi ha.

A les 17:30 érem tots a Victoria Station cansadíssims i amb ganes de relaxar-nos en el tren de tornada cap a casa. Els nois i noies estaven emocionats i contents, carregats amb bosses amb tot de regals que s'havien comprat i amb un munt d'històries per compartir.

Quan vam arribar al college, els alumnes que s'allotgen amb famílies van tornar cap a casa i s'hi van quedar, ja que era la 'family night', és a dir, que s'han de quedar amb la família. Els altres alumnes van sopar al college, encara van poder participar en alguna activitat de nit i cap a dormir.

Havia estat un dia molt i molt intens, però aprofitat al màxim!